måndag 7 maj 2012

Hatar de här

vägning idag och ja hatar den jävla vågen!
fattar inte hur de går ihop asså. e så jävla arg och besviken på mig själv just nu och äs bara skriker på mig högre och högre hela tiden. kanske de e lika bra att åka hem nu eller? ska prata med min behandlare sen. de funkar inte ja kan inte acceptera de här.
eller e de äs som inte kan acceptera de här eller e de ja susanne som inte kan. e helt kluven just nu vet inte vem ja e längre känns de som.
hoppas ni får en bra måndag iaf
xoxo

2 kommentarer:

  1. Vinna eller försvinna?
    Du bestämmer.

    Du är en bra bit på väg mot ett riktigt liv. Ett friskt liv. Ett liv med möjligheter. En framtid.

    Vill du kasta bort det?

    Min vän Patrik var beroende av alkohol. Han hoppade av behandlingen efter tre månader.Fem dagar senare var han tillbaka i ruta ett igen.

    Han fick en sista chans. Han tog den. Och kämpade tre månader till.

    Det var för 3 år sen. Han har varit nykter sen dess. Lika gammal som du.

    Till hösten ska han bli (stolt) pappa.

    Ge inte upp! Ge ditt liv en chans!

    Varm kram från Anna

    ps Hoppas du inte tycker jag är för framfusig... men jag har sett fler ungdomar som gett upp. Så tragiskt. Så onödigt.

    SvaraRadera
  2. Du vill bli frisk S... men äs mostret inom dig vill det inte. Du kommer klara detta men ge inte upp. Låt inte monstret få vinna!

    SvaraRadera