söndag 6 maj 2012

Mycket som händer här

Mycket som händer här på capio. i Veckan fick vi reda på att varje Torsdag ska vi få åka till coop och handla de vi behöver:). Nu kanske tycker de låter konstigt att man kan bli så glad för en lite bil tur till coop men för oss här betyder de hur mycket som helst att bara få komma iväg och se nått annat. Ska snart äta mellis sen ska ja ta en promenad ner till havet och njuta av solen.
Har vart ganska nere ett par dagar nu, men har fått höjt min medicin så de börjar känns lite lättare nu. Men som vanligt e de alltid jobbigt här på helgerna mycket för att de e vägning på måndag. sen e tycker ja då att de e lite för lite personal som jobbar. dom e bara två st på helgen och de betyder att dom ska ta han dom ca 15st som kanske mår dåligt och behöva prata, vilket leder till att dom inte hinner mer alla som mår dåligt och behöver hjälp. och de går ju ut över oss som de tyvärr inte ska göra.
I morgon skulle vi ha ett möta på dom som bestämmer här. ve inte va dom vill prata med om oss riktigt för de står inte, men vi tror vi vet va de kan va.
Har storstädat mitt rum idag och kl16:00 ska ja och E tvätta lite.
I morgon kommer även mina jeans shorts från gina som ja har beställt som mamma skickar hit. Måste även reklamera min nya mobil i morgon efter som att de e nått fel på den för ja kommer inte ut på internet med den och ja har kollat så de inte e nått fel på sim korten men de e de inte efter som den funkar i min andra mobil. Tycker de e så jobbigt sånt men att skicka tillbaka har aldrig gjort de så blir så nervös och nu när ja e här med så blir de svårare för mig att skicka iväg såna saker med, men ja hoppas personalen kan hjälpa mig lite. nu e de mellis.
ha en bra söndag
xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar