måndag 18 juni 2012

För jävligt e de just nu!


eller inte

Vet ja skulle försöka va positiv i bloggen och skriva bra saker.
men Just nu känns inget bra och ja måste bara få ur mig allt.
Tankarna snurra på saker som ja inte ska tänka på, men just nu e dom svåra och kasta iväg. Ja trodde verkligen att de skulle bli skönt och komma hem, men så fel ja hade. En vis del har la vart bra här hemma. men just nu känns de inte rätt och va hemma, om ja ska vara ärlig.
Önskar kanske att de hade vart nån planering i de hela men tyvärr så gick allt så fort så de blev ingen planering. känner ja skulle behöva prata av mig. men kommer nog ändå bara säga att de e okej som ja alltid gör om någon frågar hur de e.
Tankarna på att ta en överdos e snurrar runt och ja får verkligen inte bort dom. vet inte hur ja ska göra. ta mina sömn medicin och lägga mig och sova kanske eller vad?
Ja orkar verkligen inte. orkar inte visa mig stark längre orkar inte säga att de e okej. får låt för ett deppigt inlägg men så ser sanningen ut just nu för mig.
x0x0

1 kommentar:

  1. Men du..! Varför säger du inte till om sånt här? Visste inte att du mådde så dåligt igår. Gumman då. Kramar

    SvaraRadera