måndag 18 juni 2012

Måndag

Då va de måndag igen. Fast denna måndagen e inte som andra måndagar har vart,Efter som ja inte e på capio vilket betyder ingen vägning för mig idag.
Och vill ni veta en hemlis? ja e glad att ja inte behöver väga mig, för vill inte veta va ja väger. Orkar inte lägga energi på vikten just nu.
Känner att ja börjar komma ner i en deppig period igen.
vet inte va ja vill eller känner. vet iaf att ja behöver nått oc göra under tiden ja e hemma, för annars kommer de här inte funka.
Har testat och ätit gluten fri mat och ja får inte ont i magen efter ja har ätit gluten fritt. så nu väntar ja på att VC ska ringa mig så ja kan få komma ner och ta och testa om de kan va gluten.
Tänkte att ja skulle ringa min behandlare idag, men tror ja gör de i morgon efter ja har pratat med dom på VC.
Ska fixa mig lite nu sen ska ja te skövde en stund.
xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar