tisdag 24 juli 2012

Kanske skulle börja träna inför beach 2013

De hade la vart nått;P. kan ju säga att de verkligen inte e capio style;P
ne men alvarligt nu då. Ja ligger i soffan hos pontus och så kom bara träning upp i mitt huvud, blev verkligen sugen på att börja träna, men vet inte om ja får görde just nu. men ja ska kolla med min behandlare när ja kommer ner te capio om ja får börja träna lite. ska iaf gå å möta pontus sen i kväll när han slutar jobbet.
De e verkligen härligt och va ute och gå sen på kvällen nu när de e sommar och de e tyst över allt, de gillar ja:)
nu blir de att diska lite, inte så kul men de e ett måste de med.
ha en bra kväll
x0x0

2 kommentarer:

  1. Hej! Var ett tag sedan jag kikade in här. Kul att du är på G och kämpar vidare! Har haft lite motgångar med sjukdom osv men nu verkar det ha vänt. Det gäller att vara positiv!

    Ja, sommarkvällarna är fina och tystnaden är skön. Brukar själv ta en promenad med lilla hunden sena kvällar. Bor utanför Falköping var bor du?
    Ikväll blir det hallonplockning!

    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Sommarkvällar är perfekta för en promenad, särskilt med skön musik i bakgrunden! =)

    Du, har du tagit vikttabletter tidigare?
    Ingen "ätstörnings-fråga" alltså, men jag har gått
    upp 12 kg det sista halvåret delvis p.g.a mina
    graviditeter.. =/

    SvaraRadera