tisdag 24 juli 2012

Lyssnar på the script

och har de bra:) ska snart gå och handla lite saker tills på fredag för då ska ja fixa mat till mig och Pontus sen ska vi gå på bio på kvällen underbart kommer de att bli. Idag ska ja äta kött till middag ska äta själv idag med. tråkigt!
Maten går la inte som den ska göra, äter typ två gånger om dagen. frukost blir de med pontus när vi vaknar sen går han te jobbigt och så blir de att ja fixar middag te mig själv, även om de inte e capio stil på mina portioner så äter ja iaf lite.
Vet iaf va ja behöver öva på när ja kommer ner te capio igen för att fixa detta hemma. ne nu ska ja fixa mig och gå och handla lite.
föresten så ska ja te framtidsspåret på torsdag och hälsa på och äta frukost där ska bli super trevligt de med. känns som ja stressar igeom veckorna hemma för att hinna göra så mycket ja bara kan innan ja åker tillbaka. vet att ja bara ska ta de lugnt och fokusera på de ja behöver just nu. men ja känner mig verkligen lat om ja inte göra nått när ja e hemma,. på capio känns de som att de e mer okej att va lat och inte orka göra nått på dagarna.
nej ja skulle ju gå sa ja ju.
kanske bloggar mer sen.
x0x0

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar