måndag 23 juli 2012

Måndag

vart mycket för mig idag känns de som iaf mer än vanligt. gick hem till mig förut för att kolla min post och fixa lite. sen gick ja ner till stan för att handla lite saker som ja behövde. och sen när ja kom hem te Pontus igen så va de bara att börja tvätta typ. Nu är äntligen tvätten klar så nu ska ja fixa lite mat till mig, pasta får de bli. Pontus jobbar ju kvällen idag så får äta själv, och de e verkligen nått som e jobbigt, ska fixa mat till mig själv, sen ska ja äta den själv med, och ja som brukar bli mät bara av att fixa maten. de verkar funka fint och blogga samtidigt som ja fixat pastan:) min plan e att ja ska äta maten samtidigt som ja ser på film för då slipper man tänka så mycket på va man göra, om ni förstår va ja menar.
Ja försöker iaf äta som på capio även om de e svårt och tar lite tid för mig så får de gå. har nog lite kvar att lära mig innan ja kan fixa detta helt sjävl utan capios hjälp.
på ta om en annan sak så köpte ja en sak till Pontus idag, som ja tyckte han behövde ha här hemma i köket. på kortet som ja köpte till så skrev ja: Ja köpte en grej till dig, så ja slipper bränna mig hos dig. hahaha. vet ni va de kan va?
nu e maten klara så nu ska ja äta och se på film.
x0x0

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar