söndag 29 april 2012

Söndag

Maten går segt idag. varje tugga e jobbig men ja kämpar på och försöker hålla tiden även fast de e jobbigt. mycket tankar som snurrar i mitt huvud idag. ska tvätta om en stund sen ska ja försöka pärla lite för att försöka tänka på nått annat än den dumma vågen som ja måste ställa mig på i morgon.
tänker mycket på va som kommer hända om Martina och Lukas flyttar. kommer sakna dom sjukt mycket. Dom e mitt allt. Så lätt och prata med Martina för hon förstår verkligen hur de e. Och Lukas får mig alltid att må bra min skit unge e han.
Har skrivit ut ett kort på han som ja hat satt upp på mitt rum här på capio.
Hoppas nu får en bra söndag.
x0x0

1 kommentar:

  1. Sötnos! Va go du är som satt upp ett kort på Lukas :) Han pratar rätt mycket om dig emellanåt! Vi skulle sakna dig massor också om vi nu flyttar, men det verkar ju som om att vi kommer göra det. Morgondagen kommer att gå bra ska du se, kramar i massor!

    SvaraRadera