måndag 30 april 2012

Måndag

Idag gick ja upp kl 06:00 för ja skulle väga mig halv sjuk och sen skulle ja te min behandlare kl 07:00 för samtal om va som händer denna veckan. Och ja har ingen sitt tid efter maten längre, men måste fortfarande va med på vilan som e efter lunch och middagen. sen får ja ta min mat själv och så får ja va ute och gå själv i tio min, men om ja går ner till havet så får ja sitta när i en halvtimma om ja vill :) så lite bra känns de allt idag. sen i morgon så får ja ju äntligen besök och vi ska till stan och fika ska bli trevligt och så får ja min nya mobil och mina nya kläder som min kompis va och handla åt mig här om dagen.
Annars så allt som de brukar va här. ska nog gå in och duscha snart innan kvällsmaten.
så ha en bra måndag kväll
x0x0

1 kommentar:

  1. Inga sovmorgnar för dig preces... uppe med tuppen!
    Kul att de går bra för dig.Du kanske håller på att lämna ditt "fängelse" nu?
    Min väninna beskrev sitt tillfrisknande så. Som att komma ut i friheten. Få leva det liv man vill - och ska leva! Ett liv i frihet. Utan anoreximonstret.

    Kram Anna

    SvaraRadera